Vals för satan (din vän pessimisten), bästa låten på nya kent-skivan.

När jag kom hem efter arbetsdagens slut idag låg ett litet paket där och väntade på mig innanför dörren... Det var såklart kents nya skiva "Röd" som släpptes idag. Har i princip bara lyssnat igenom den en gång. Jag säger som vanligt att jag saknar det gamla goa kent och den känslan som de låtarna förmedlar... Jockes röst som spricker och går rakt in i hjärtat. Det här är annorlunda.... Men därmed inte sagt att det inte är bra. Det kräver nog bara lite mer tid. Har fastnat jättemycket för låten "Vals för satan (din vän pessimisten)". Den är riktigt bra!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att Kent väntade på dig idag!!! Inte illa...måste köpa cd:n i helgen!!! Kram

2009-11-06 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback