Det är en dålig dag

Idag har jag haft en dålig dag. Eller jag har en dålig dag. Blivit lite för många sådana på sista tiden bara... Hoppas det vänder snart.

Har bara varit hemma idag och inte gjort mycket alls. Gjorde ett litet ryck och rensade i mina garderober. Det var välbehövligt. Blev två kassar som ska slängas. Borde slängt mer egentligen, men man är alltid rädd att slänga för mycket. Nu är det iaf ordning och reda och det tycker jag om.

Jag är riktigt trött, har sovit dåligt hela helgen.... Så jag längtar tills jag får gå och lägga mig! Hoppas jag sover riktigt gott i natt. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du sov bättre natten tills idag...gjorde du det?! Finns här!!! Stor kram från syster

2009-10-19 @ 16:39:35
Postat av: Helena

Åh, hoppas du känner det bättre snart! Skönt att du fick lite rensat i alla fall ;) Massa plats för nya kläder :D hihi Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback