4 oktober, Mammas och Tindras dag!

Började denna söndag med att färga håret. Var så trött på min färg som var så urtvättad den bara kunde bli. Köpte en intensivtoning hos frisören igår. Blev verkligen nöjd! Deep brown hette färgen och blev ungefär som jag hade tänkt mig. Inte ofta det händer =)

Sen blev det en snabb tur på stan med Magnus för att inhandla present till Tíndra. Cyklade sedan förbi mamma för att ge henne en liten blomma på hennes födelsedag. Hon ska inte firas förrän om två veckor, men vi kände att vi iaf ville dit en sväng och säga grattis!

Efter det var det dags för nästa födelsedagsbarn. Lilla Tindra blev ett år idag! Grattis sötnos! =) Massa fina presenter fick hon. Men Magnus och min present måste tyvärr bytas.... Vi tyckte att en lära-gå-bil var en rolig present, men en sådan hade hon redan. Men då får hon köpa nåt annat roligt för pengarna istället! Trevlig eftermiddag var det iaf.

Nu ska jag väl göra så lite som möjligt. Klockan åtta är det "Ensam mamma söker" och det får man ju inte missa. Hög mysfaktor på det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback