Kent - Töntarna

Idag blev jag glad. Fick se att kent släppte en ny singel idag - Töntarna. Eller, den släpptes digitalt idag och fysiskt den 12 oktober. Lyssnar på den på Youtube nu och har väl lyssnat igenom den minst tio gånger för att försöka gilla den. Jag verkligen älskar Jockes röst. Men det är mest en massa skrän till musik som förstör känslan i vad han sjunger. 

Det är bara att hoppas på att skivan inte är lika skränig som Töntarna. Den nya plattan heter Röd och släpps den 6 november. Jag hoppas fortfarande på det bästa och Jocke säger att det är det bästa de gjort, så jag får väl lita på det. Det säger han iofs varje gång. Nu låter jag lite väl negativ, det känns inte okej... Det är ju ändå kent vi pratar om och kent är ju alltid kent och kent är skitbra!

Blir även en turné i vår. Ska vi gå eller? = )


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart vi ska gå!!! Kram

2009-10-05 @ 20:08:08
Postat av: margit

Lyssnat på TÖNTARNA...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback