En bra dag

Ligger nu i sköna sängen och väntar på att klockan ska bli så mycket att det är okej att sova. Är egentligen inte supertrött, men i brist på annat så.

På förmiddagen idag gick jag på stan... Såg nämligen en tröja igår som jag inte hann prova som jag var tvungen att gå och prova idag. Den var bra så den fick det bli. Men nu får det faktiskt vara nog på handlandet! Har iofs bara köpt saker som jag faktiskt behöver, men ändå! Det enda som är okej att köpa nu denna månad är ett par skor och en vinterjacka!

Halv två träffade jag Emma. Vi gick till badhuset och bubblade. Det var hur skönt som helst! Kvällen har vi spenderat här hemma hos mig. Trevligt som alltid!

Nu blir det lite bra musik, dumma tankar och förhoppningsvis sömn om nån timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback