Mittwoch

Dåligt på bloggfronten.... Har väl inte hänt så mycket den här veckan. I måndags jobbade jag över på kvällen. Var bomöte. Igår hade jag tvättstugan så då roade jag mig med att tvätta. Och idag skulle jag egentligen träffa Johanna, men hon har blivit sjuk så det blev inget. Trist.

Istället blev det en lugn hemmakväll, men det är ju inte helt fel det heller. Gjorde goda pannkakor till middag. Nu ska jag väl bara slappa... Är trött i både huvud och kropp. Försökte tigga till mig en massage av min underbara pojkvän... Men inte helt lätt när han envisas med att befinna sig 40 mil härifrån ; ) Inte okej!!

Bonde söker fru och Grey´s anatomy ikväll. Trevligt =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vad gott med Pannkaka! Måste göra det snart!!! Kram

2009-10-21 @ 20:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback