Myshelg i Göteborg

Helgen spenderade jag hos älsklingen i Göteborg. Tog lite ledigt från jobbet och åkte dit redan i torsdags eftermiddag. Var dock inte där förrän halv nio på kvällen då det blev buss dit. 5 ½ timmes bussresa är inte kul kan jag tillägga.

Var iaf en väldigt mysig helg. I fredags var vi på Naturhistoriska museet. Var trevligt att stosa omkring där och kika på allt. På kvällen blev det räkor och film. I lördags blev det en sväng på stan. De hade öppnat ett nytt Vero Moda i Nordstan så där hade de en del bra öppningserbjudanden. Köpte ett par gråa jeansleggins och en svart och vit-randig mysig tröja där. Sen köpte jag bara några småsaker. I söndags klockan två gick min buss hemåt igen. Ytterliggare en helg som gått alldeles för fort!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en mysig o trevlig helg syster! Ses i morgon :) Kram

2009-09-28 @ 20:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback