2 / 4 - 2010

Dagarna går... Bloggen glöms bort mer och mer. Ska försöka hitta tillbaka till den. Känns som att jag sagt det för många gånger för att nån ska tro på det! Den som lever får se.

Vad har hänt sen sist?! I onsdags fyllde Gustav o Jonathan 9 år så då var jag där på kalas! Trevligt. I torsdags var det ju dan före röd dag så då slutade jag 12. Ägnade eftermiddagen åt att tvätta. Halv fyra kom sedan Emma och vi begav oss ut för att affischera i stan. Sätter upp Peace & Love -affischer på skolor och andra affischeringsställen. Hon stannade sedan kvar här på kvällen. Jag bjöd på tacos och vi var lite kreativa och hade pysselstund. Trevligt.

Idag har också varit en bra dag. En trevlig eftermiddag... Blev en promenad i solen bland annat! Ikväll blev det påskmiddag med släkten hos mor och far. Mamma jobbar imorgon så därför det blev redan idag på Långfredagen. Trevligt och gott.

Vad påsken mer har att erbjuda återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback