Städa städa städa!

Nu är lilla jag helt slut. Jag tyckte visst det var en bra idé att ta på mig att flyttstäda en 5-rummare. Det var såklart pengarna som lockade och såhär i efterhand kan jag ju tycka att det var värt det. Men under de sista timmarna kunde jag inte riktigt se det. Kom dit klockan 12, men kom nog inte igång förrän 12.30. De jag städade åt hade grejer kvar i lägenheten som de släpade ut under tiden också så jag fick anpassa mig lite efter dem. Var tvungen att börja på nedervåningen... Så det blev alla rum först och sen kom jag åt i köket och badrummet och lilla toaletten sist. Så de jobbigaste delarna var kvar till sist och då hade jag inte så mycket energi och tålamod kvar. Var väldigt stressad och förvirrad på slutet så jag hoppas jag gjort allt.

Jag hade iaf en himla tur att jag fick hjälp med alla fönster. De tog Magnus. Supersnällt!

22.30 låste jag dörren och ansåg mig vara klar! Inte konstigt att man är slut. Benen värker och jag har massa sår på händerna. Men va fan, nu är det gjort!! Tänkte först dela upp det och lämna en del till imorgon, men åhh vad skönt att jag inte gjorde så.

Imorgon ska jag bara slappa!!!! Nu är det sovtime. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback