Farfar, du är saknad.

Idag var det urnsättning för min kära farfar. Jag kan inte fatta att han är borta. Det känns inte så. Jag vill inte att det ska vara så. Det kändes så definitivt när pappa kom med urnan i famnen. Det var iaf skönt att vara med och ta ett sista farväl... Eller "På återseende".

Det är svårt att förstå när man är mitt uppe i det att livet kan gå vidare... Att allting fortsätter trots det som hänt. Det är klart det måste vara så, men det är konstigt... Även fast det för oss alltid kommer fattas en bit. I mitt hjärta lever minnet alltid kvar att världens bästa farfar. Pigg, glad och full av galna upptåg. Det är så jag vill och det är så jag kommer komma ihåg honom!!

     

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint och så klokt. Jag kan bara hålla med dig!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback