26 / 8 - 2010

Igår hade jag onsdagsmys med Emma. Vi var till badhuset och satt i bubbelpoolen och pratade om allt och inget. Så skönt för det var inge folk alls i damernas relax, så vi fick vara ifred. Härligt. Gjorde dock en "liten" tabbe när jag skulle dit... Jag slutade ju jobbet klockan fyra, cyklade hem fort som bara den och sen slänge jag snabbt ner det jag skulle behöva och sen träffade jag Emma 16.15... När vi väl skulle byta om sen upptäckte jag att jag inte hade min bikini med mig. Nöjd jag blev. Tur jag bor nära, så det var bara att springa hem och hämta. Jaja, så går det när man stressar. Trevligt hade vi i alla fall.

Så skönt att det är fredag imorgon. Ska bli så skönt med helg... Nu ska Jonas och jag ta en tur till Tuna park.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback