Ett år sedan...

Idag är det exakt ett år sedan Henk lämnade oss... Ett år sedan han valde bort livet. Jag funderar fortfarande på varför. Jag förstår inte. Vi sågs bara en månad innan och han var så glad. Utåt sett. Vi skrattade och pratade hela kvällen... Han pratade om en utbildning han funderade på och vi planerade inför en kryssning. En månad senare kom chockbeskedet. Idag tänker jag extra mycket på honom och hans föräldrar. Så himla fina människor. Idag hade dem bjudit in till en minnesstund i Västerås. Tyvärr hade jag inte möjlighet att komma dit. De finns i mina tankar. Jag hoppas och tror att Henk vet hur många vi är som saknar honom.

Den här låten och videon gjordes av en av Henks bästa vänner:


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter är så fin...men det är så sorgligt det som hände för ett år sedan. Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback