Kråkan Karin

Ibland är man bra dum. Som när man jobbar när man är sjuk till exempel. Ont i halsen som bara den och knappt nån röst kvar... Ändå hoppade jag på cykeln och trampade som vanligt som en galning till jobbet. Inte blev det bättre av det kan jag säga. Efter det och en hel dags jobbande och pratande med kollegor och hyresgäster och sen pricken över i:et: cykelturen hem så mådde jag inte alls särskilt bra. Hade så ont i halsen och fick inte fram ett ord. Kraxar som en kråka här. Får se hur jag känner mig imorgon. Jobba eller inte, det är frågan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du, ibland skulle man behöva sakta in farten lite och vara hemma när man är sjuk. Men du kämpar på! Hoppas det snart vänder och du slutar kraxa:) Jag blir nog hemma nån dag till. Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback