Seg tisdag

Idag har det varit en seg dag på jobbet. Förmiddagen gick snabbt, men eftermiddagen har känts evighetslång. Men ja, ibland har man väl såna dagar. Det är ju tisdag liksom. Efter jobbet hade jag tänkt cykla vägen förbi lägenheten och hämta min dator, men det var så galet mörka moln att jag gav upp den tanken. Mycket riktigt var regnet inte långt borta. Det gick i alla fall snabbt över och jag kom iväg och handlade lite på Ekängen. Fick skjuts dit och en promenad hem.

Ikväll har jag gjort pannkakor. Det var verkligen smaskens! Annars har jag en lugn kväll i soffan. Passade just på att lägga in mina räkningar med. Skönt att få sånt gjort. Nu ska jag ställa ifrån mig datorn och ägna den lilla energin jag har kvar till nya Cosmopolitan och lite dålig tv.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback