Kalas, förkyld och ingen kräftskiva ikväll

Igår kväll var vi på kalas hos min fina syster Anna som fyllde år. Trevligt att träffa alla. Av mig och Jonas fick hon en muffinsbok och tre olika sorters muffinsformar. När blir det en muffins och alfapetkväll Anna? ; )

     

När jag vaknade imorse kände jag dock att nu var det min tur att bli förkyld. Kände lite igår kväll innan vi la oss att det kanske var på gång och ja, så var det. Idag har jag ont i halsen, är mysigt snorig och har ont i huvudet.

Jag cyklade i alla fall hem en sväng imorse för att vattna blommorna, hämta min dator och så skulle jag en sväng till apoteket. Sen har jag bara legat här i soffan och tagit det lugnt.

Ikväll skulle jag egentligen på den årliga kräftskivan hos Mari och Johan. Hade det varit så att vi skulle sitta inne så hade jag kanske tagit mig dit om det hade varit okej för dem med en förkyld Karin vid bordet. Dock så skulle de sitta ute från klockan 17 och sen heeela natten. Känns inte som att det är en så smart idé när man mår såhär. Det skulle även badas badtunna. Tråkigt att jag var tvungen att säga ifrån, men det är inte mycket att göra. Känns inte som att jag skulle ha orkat heller. Blir att fortsätta på den lugna linjen....


Kommentarer
Postat av: Anna

Samma för mig, vaknade i natt med halsont o snuvig. Skit oxå, stackars oss!!! Tack för fina presenter! Ska vi ta en Muffins o Alfa-kväll nästa lö?? Vi kan väl höra med bröderna o prata vidare??!! Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback