28 / 12 - 2010

Det blev inte mycket ledigt denna julen inte. Fort gick det också. På juldagen blev det kalkon-middag hos Jonas föräldrar. Kvällen spenderades hemma i soffan tittandes på film. Annandagen sen blev det en sväng på Mellandagsrean. Det är sådana dagar man inser att man inte gillar folk. Inte så många på samma ställe i alla fall.

På eftermiddagen träffade vi några av mina vänner. Det är tråkigt att vi inte ses så ofta längre... Johanna till exempel hade jag inte sett på flera månader. Sist vi sågs hade hon en stor mage och nu var hennes Theodor redan flera månader gammal. Roligt att träffa dem i alla fall.

Igår hade jag unnat mig en extra ledig dag. Blev en tur till Tuna Park. Köpte en klänning till bröllopet vi ska på i januari. Tror den blir bra. Nu är det bara skor som är problemet. Vad tusan har man på fötterna en kall vinter som denna till en kort klänning?!

Idag var det jobbardag igen. En stressig sådan. Känns som jag har hur mycket som helst att göra. Känner inte att jag kommit in i det så bra än heller så jag lärt mig att prioritera. Jag håller på med allt samtidigt och det vet man ju hur det brukar gå. Men det kommer väl.

Ska nog kika på en film eller nåt nu sen blir det i säng tidigt. Sov bara max fyra timmar i natt. Alldeles för lite för mig....

Kommentarer
Postat av: Ida

Självklart kommer 2011 bli det bästa året någonsin! Både för dig och mig :)

Kraam

Postat av: Helena

Jag skulle nog faktiskt ta några stövlar, inte för höga kanske... Hm.. Ankelboots! De har sjukt snygga nuförtiden.. vet ju inte riktigt stilen på klänningen men något borde man ju kunna hitta! nu blir jag ju nyfiken på din klänning med... Kanske kan få se en bild eller något? :) Gott nytt år på dig med <3

2011-01-07 @ 07:44:33
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback