Hej bloggen!

Lusten till att blogga har varit totalt bortblåst. Än har den inte kommit tillbaka helt men jag hoppas den gör det snart. Det har varit väldigt mycket här med nytt jobb och så. Jag har varit så himla trött om kvällarna att jag inte ens tänkt tanken att jag skulle skriva ett inlägg.

Nya jobbet är svårare än jag kunnat ana. Det är så mycket att lära sig att jag blir helt snurrig. Jag hoppas att det blir bra till slut i alla fall.

Var på julfest med nya jobbet i fredags. En fest för alla tjänstemän i företaget. Jag kan säga att jag egentligen inte gillar sådana fester för fem öre. Det är alltid folk som gör bort sig, folk som stöter på varandra och blir fulla och odrägliga. Sen ska man gå till jobbet på måndagen och träffa dessa människor som man i många fall har tappat förtroendet för. Men ja, jag kände att jag borde gå på den här festen eftersom jag just börjat och alla från min avdelning skulle gå. Jag var en av de första som gick hem och då var klockan 23.00.

Idag är det söndag och tredje advent. Ska tända tre ljus i staken nu och söndagsmysa lite! På eftermiddagen ska vi fira Jonas mamma som fyller år imorgon.


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 23:53:46
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback