På återseende farfar!

Jag kan säga att jag inte var det minsta förberedd på hur tungt det skulle kännas idag. Jag trodde jag skulle vara starkare. Det var oerhört jobbigt. Tårarna ville inte sluta rinna... Men det var så himla fint allting. Alla blommor, alla fina ord, alla nära och kära. Prästen sa nånting i stil med att vi inte behöver ta ett sista farväl, utan det är mer "på återseende"... Det känns så skönt att tänka så. Vi kommer ses igen. Det känns faktiskt så.


Våran blomma från oss syskon med familjer. "Tack för ljusa minnen"


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var fint sagt att man ska se det som på återseende istället. Jag tror också ni kommer ses igen, jag väljer att ha den synen på döden för annars skulle jag nog aldrig orka med. Stor KRAM från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback