Underbara helg.

Igår umgicks jag med Emma. Hon var i stan och då får man passa på =) Vi såg vid ett på stan. Åt lunch, gick en runda på stan och shoppade lite. Jag köpte bland annat hårfärg så Emma fick fixa mitt hår när vi kom hem. Kändes ju lite dumt efter att ha betalat dyra pengar hos frisören, men men. Blev ännu mer ljusa slingor. Dock blev jag lite irriterad över hur lite blekning man fick med. Visst det är bara till slingor, men man kanske har långt och mycket hår. Så ja, det blev inte riktigt så ljusa slingor som jag tänkt mig. Är iaf nöjd. Emma gjorde ett bra jobb!! Sen blev det pizza, djupa samtal om livet och döden, solsidan, kvarteret skatan och många skratt.

Idag var planen att städa. Var dock inte så sugen på det när jag vaknade så jag frågade Magnus om han hade lust att spela pingis med mig. Det hade han, så det blev en promenad till Munktellarenan. Var superkul att spela pingis. Inte gjort det på många, många år. Förlorade dock hela tiden, men nästa gång... Då jäklar! Blev mat på stan med och sedan var det bara att gå hem och ta tag i städningen! Skönt när det är gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback