10 / 2 - 2010

Bloggen lägger jag inte ner så mycket tid på just nu... Igår fick jag dock ett sug att blogga, men då var det såklart strul och det gick inte att logga in. Idag är jag mest trött. Ett litet inlägg blir det iaf. Bara för att!

Igår var jag och hälsade på Christina, Therese och Tom i deras nya lya. De hade fått det fint och mysigt och det var trevligt att träffa dem. Idag var jag och Magnus hos farmor och hälsade på. Det var med trevligt! Hon bjöd på goda semlor och vi pratade en hel del om allt som hänt...  

Är så mycket jag egentligen skulle vilja skriva av mig här. Men det går inte. Det skulle inte förstås.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror och hoppas jag skulle förstå...men fattar poängen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback