Duktiga jag

Idag har jag varit lite duktig. Var till både ÖB och Willys med Magnus på förmiddagen och shoppade. Fick hem en hel del bra-o-ha-saker. Krävdes dock lite städning i städskåpet och skåpet i badrummet för att få in det med nån sorts ordning... Så då fick jag det gjort med. Passade även på att göra iordning garderoberna i hallen. Lagade mat två gånger idag med för att få lite matlådor till veckan. Så nu behöver jag inte tänka på det. Vet inte vart jag fick extraenergin från idag?! Länge sen jag kände av så mycket energi i överhuvudtaget.... Får hoppas den är på väg tillbaka! : )

Såg just blåsningen. Var riktigt kul idag måste jag säga. Nu blir det en timme vid datorn skulle jag tro, sen blir det tidigt sänggående. Eller vanlig tid kanske det är för mig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud vad skönt med massa extra matlådor! Önskar att jag kunde uppbåda den energin! Jag önskar jag var mer pedant och kunde hålla bättre ordning här hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback