Frisörbesöket igår

Igår när jag fick det där tråkiga samtalet hade jag just klivit ut från frisören... Men det var inget som kändes så relevant att skriva om eller ens tänka på just igår. Inte idag heller egentligen. Men jag var i alla fall hos frisören och klippte och färgade håret. Det blev dock inte så stor skillnad. Känns lite trist. Det är klart det är skillnad, det är bra mycket ljusare... Men kanske ingen som reagerar på det om man inte vet om det. Gjorde ljusa kolaslingor som hon kallade det. Sen klippte jag bara topparna. Det blev inte så farligt dyrt så jag får lov att vara nöjd. Hade räknat med bortåt 1500, men det kostade 1050. Då passade jag på att köpa mig ett bra shampoo och balsam där med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback