Promenix med Johanna

Bloggen får hänga med ett tag till.

Blev en promenad med Johanna idag efter jobbet. Var mycket trevligt... Riktigt skönt med en promenad med. Varit urdålig på att gå ut och gå nu, har varit så trött och hängig. Men det ska bli ändring på det! Med sällskap är det ju så mycket roligare med och framför allt lättare att ta sig ut.

Igår såg jag P3 guldgalan på tv... Älskade Lasse vann i två kategorier. Han är så förbannat söt så det finns inte ord! : ) Han spelade även en låt och jag kan bara säga att jag längtar som bara den till i sommar när jag får träffa honom igen. Miss Li spelade också, men där blev jag faktiskt besviken. Hon spelade en av de bästa låtarna från senaste skivan, men jag tyckte helt hon förstörde känslan i den.... Men hon är förlåten, gillar henne ändå : )

Lite soffmys i min ensamhet blir det här nu innan sängen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback