Spontan tripp till ikea

Sent igår kväll fick jag ett sms av Johanna... Hon undrade om jag ville med till ikea idag. Jag som inte hade några som helst planer för dagen blev såklart glad. Så klockan elva hämtade hon upp mig och vi åkte till ikea i Västerås. Där strosade vi runt några timmar och kikade på allt. Hur trevligt som helst. Hittade dock inte så mycket av det jag letade efter.... Var på jakt efter en ny badrumsmatta, ny matta till sovrummet och lite andra saker. Kom istället hem med lite småsaker som alltid. Lite ljus, blommor, krukor, nån ram och annat smått o gott. Efter hårt shoppande hade vi sedan gjort oss förtjänta av lite mat på Mcdonald´s innan vi begav oss hemåt.

Kvällen har jag tillbringat här hemma. Bara tagit det lugnt, legat i soffan under ett täcke och sett på film. Se vad morgondagen har att erbjuda.... Har inga planer än så länge iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback