27 / 7 - 2010

Åhh vad det är skönt att vara ledig! Helt underbart! : ) Men det går, som sagt, för fort... Dagarna går utan att man gör så speciellt mycket. I lördags var jag på Tuna Park med Emma. På kvällen sen var jag hemma hos Anna. Det var supertrevligt! Vi beställde hem pizza, spelade Alfapet och pratade om allt och inget. Mys!!

I lördags fyllde Roger år så då var det kalas! Sånt gillas! På kvällen sen blev det filmmys hos Jonas. Såg faktiskt filmen "Män som hatar kvinnor". Jag hade inte sett den innan och hade väl inga planer på att göra det heller. Har boken och har väl gett den ett försök, men gav upp ganska snabbt. Filmen var dock riktigt bra, så igår kväll såg vi del två "Flickan som lekte med elden". Den var lika bra den.

Annars roade jag mig med att sitta i telefokö till tele2 TVÅ gånger igår. Stod först 40 minuter i kö och sen när jag väl kommit fram och förklarat mitt lilla bekymmer så behagar telefonen koppla bort samtalet. Så det var bara att stå minst lika länge igen... Sånt är alltid kul. Vi kom fram till en deal jag får nöja mig med i alla fall.

På eftermiddagen igår blev det en fika hos mamma och pappa. Trevligt! : )

Imorse cyklade jag hem för att kunna betala lite räkningar och sånt. Så det har jag nyss gjort nu. Var ute på en långpromenad på förmiddagen. Så himla skönt!! Är fint väder ute, men jag funderar på att strunta i det och titta på en film istället. Ikväll hoppas jag på grillning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback