Födelsedag nr 26

Igår fyllde jag 26 och åldersnojan stiger... Borde man inte hunnit mer vid det här laget?!

Jag slutade iaf redan kl tio på jobbet. Det var så himla skönt. Men det blev en stressig dag. Cyklade hem och började bakade tårtbottnar på en gång och när den tredje o sista var klar så var det en kvart till min tid hos frisören. Tur att man bor nära... Blev en snabbdusch och sen en rask promenad dit. Valde att testa Salong Hårdesign den här gången. Jag är mycket nöjd och kommer gå till hon jag var hos nästa gång också. Blev en mörkbrun färg med lite ljusare slingor underifrån. Perfa!

Efter det 2 ½ timmes långa besöket hos frisören blev det fix här hemma och så gjorde jag tårtan. På kvällen firades min dag här. Fick fin-fina presenter... Ett fint halsband och biljetter till att se blue man group i Stockholm i höst, presentkort på Gina Tricot och lite blandat smått och gott såsom servetter, godis, fina blommor och annat bra!! Tack!


Denna fina som jag fick har Therese gjort. Så himla fin!! Den ska få en hedersplats nånstans!


Tårtan jag gjorde. Jordgubbstårta med vitchokladkräm ovanpå och noblesse på sidorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback