Min första semesterdag

Så himla skönt att vakna imorse och inse att det faktiskt är semester och att man kunde ligga kvar och dra sig lite. Klev sedan upp och åt frukost i lugn och ro och så tittade vi klart på en film vi började se igår kväll. Förmiddagen bjöd på en härlig promenad och sen blev det lite slappande för mig! Läste en bok och bara njöt av ledigheten. Lunchen bestod sedan av jordgubbar och mjölk.

På eftermiddagen mötte jag upp Anna och Tindra. Anna hade klipptid och under tiden hon klippte sig var jag med Tindra. Vi gick till en lekpark i närheten och gungade lite och så. Skoj! Sen blev det en trevlig fika på stan när Anna var klar.

Kvällen spenderar jag här hemma. Det är fortfarande väldigt varmt här inne även fast det inte är lika galet varmt ute. Phu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för hjälpen!!! Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback