S E M E S T E R

Nu är äntligen semestern här och det känns ju som allra bäst nu när man vet att man har fyra hela veckors ledigt framför sig! Ska bli så himla skönt! Känner att jag verkligen behöver vila upp mig, hitta på roliga saker, få ett avbrott från vardagen, bara vara och samla på sig en massa ny energi! Underbart!

Min sista arbetsdag igår var kort. Slutade redan klockan 12! Tur det för efter jobbet flyttstädade jag och Emma en lägenhet. Klockan var efter sju när vi var klara där... Inte roligt alls, men skönt när det var klart! Det firade vi med lite onyttig mat på stan. Det var vi värda. Sedan somnade jag gott här i soffan och vaknade upp i natt nån gång och förflyttade mig till sängen. Helt utarbetad.

Idag har jag bara slappat än så länge... Borde pyssla lite här hemma egentligen, men det blir en annan dag! Nu har jag ju en massa ledig tid att ägna mig åt sånt! Eller så håller jag mig hemifrån så slipper jag : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback