8 / 7 -2010

Då var den här veckan nästan till ända den med... Arbetsveckan i alla fall.

I söndags tog jag årets första dopp. I alla fall i Sverige. Åkte ut till Sundbyholm och solade och badade! Mys! På kvällen blev det bio. Såg Beck. Mycket bra!

På jobbet har det varit fullt upp denna vecka... Mer än vanligt. Tre stycken är på semester så vi är bara tre kvar och inga sommarjobbare än. Det finns att göra om man säger så.

Efter mitt jobb idag kom Emma. Vi lagade god mat och hade det trevligt. Vid sex-tiden träffade vi Mari och Johanna på Café Sylvia. Fick ett presentkort på Ur & Penn av dem i födelsedagspresent så imorgon ska jag äntligen köpa klockan jag vill ha. Lovely!

Jag blir galen. Skräm mig så min hicka försvinner! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback