Veckan som gått...

En vecka sen sist! Jag har knappt suttit vid datorn nåt alls... Det är ju så fint väder så man får passa på att vara ute! : )

Förra helgen var lugn och skön. Blev mat och cider på Grappa i fredags kväll med Jonas. Deras pizzor är helt fantastiska. På lördagen blev det en tur till Lager 157. Inhandlade lite baslinnen mest. Annars solade jag en del och var ute och slappade.

I veckan kom våra sommarjobbare. Nästan lite tråkigt att jag snart går på semester för vi brukar alltid ha så kul på somrarna. Alexandra som brukar jobba på somrarna jobbar och sen jobbar även min käre vän Emma och sen en ny trevlig tjej som heter Maja. Imorgon är min sista dag och sen när jag kommer tillbaka har sommarjobbarna just slutat. Då är allt som vanligt igen... På gott och ont.

Annars har veckan varit lugn. Var iväg och badade både i måndags och tisdags efter jobbet. I måndags i Mälarbaden och i tisdags i Näshulta! Så himla skönt efter att ha jobbat en hel dag i den galna värmen! Igår umgicks jag med Emma hela kvällen. Blev mat, slappande och sen sov hon över här! Trevligt.

Ikväll gör jag absolut ingenting. Min lägenhet är tokvarm. Har fläkten på för fullt, men det hjälper inte så värst mycket. Men men, jag älskar sommaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback