Skärpning!

Det ska bli skärpning här på bloggfronten. Tror jag. Ska i alla fall göra ett försök. Till mitt försvar att det inte bloggats på länge så var jag ju utomlands en vecka (kommer ett separat inlägg om det ) och sen la mitt internet av helt och sen har jag inte varit hemma så mycket...  

I torsdags var vi iväg på utflykt med jobbet. Åkte till Vinön. Väldigt fint och mysigt! Vi cyklade runt på tandemcyklar och utforskade ön. Den var inte så stor så det gick ganska fort : ) Jag hade aldrig cyklat tandem förut så det var roligt! Jag satt där fram och trampade på och han bakpå försökte bromsa! Hehe.

Idag är det Therese studentdag!! Ska bli roligt att se henne springa ut och umgås efter de har åkt färdigt på flaket! Jag hoppas hennes dag blir alldeles underbar!!! Och att hon får en helt galen kväll ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback