Helgen o måndagen

Då var både helgen och måndagen över.... I lördags var jag som sagt på kalas hos Magnus som fyllde år. Det var trevligt och han blev nöjd över sin present. När jag sedan kom hem fick jag veta att jag skulle på bio på kvällen. En glad överraskning då jag annars skulle ha legat här hemma ensam o sett på melodifestivalen. Så det blev först lite mat på Beirut Seller, sen Alice i underlandet på bio och efter det en cider ute... Trevligt.

Söndagen sedan... Vad ska man säga?! Är det så galet fint väder är det klart man ska ut och promenera!! Lovely!

Den här dagen har gått superfort. På lunchen bjöds det på mat hos Magnus... lyxigt värre. På eftermiddagen sedan var vi iväg och hälsade på ett annat lag för att se vad som hör till deras område. Samarbete på gång. Sen var dagen i princip slut.

Mötte sedan upp Magnus och han följde med mig hem efter jobbet. Han kikade lite på min dator som strular och sen bjöd jag på American Pizza som tack för hjälpen. Tvättat har jag också gjort ikväll. Nu börjar det bli dags för sköna sängen!!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback