13 mars... Dvs Magnus dag!

Att jag vaknade strax efter klockan sju imorse var väl inget jag blev förvånad över... Börjar bli ganska van. Klockan var nog närmare halv tre när jag somnade i natt, så det känns som att det hade varit bra att få några timmars sömn till. Men det är som det är. Det är lördag morgon och det är underbart!

Idag fyller min käre bror år!! Grattis grattis! Så på eftermiddagen blir det kalas där. Ska bli trevligt!!! Innan dess måste jag hinna ta en sväng på stan och inhandla hans present.

Så planerna för min dag är: 1: kliva upp ur sängen. 2: äta frukost ( tro det eller ej) 3: ta ett bad 4: presentshopping på stan 5: Städa (i mån av tid... så ja, tveksamt) 6: göra sig redo för kalaset o sen en promenad dit 7: Ja, vad händer då?

Dags att ta tag i dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback