Tisdagsmys med Emma

Träffade Emma idag efter jobbet. Jag hade tvättid, men tog bara det absolut nödvändigaste. Sen gick vi och åt. Gick även in på Åhléns för att spana på väskan som jag funderar på att köpa. Jag har beslutsångest. Lär väl köpa den... Om den inte är slut när jag väl bestämt mig.

I söndags inhandlade jag iaf skorna jag gått och tittat på hur länge som helst nu... Ett par svarta Converse. Vet inte vad de heter, men tjejmodellen. Superfina!!

Sen ikväll blev det iaf lite tv-tittande med Emma. Såg såklart Dating in the dark. Inte utseendefixat.... Jo tjena! Kommer man väl aldrig ifrån. Tydlingen inte ens i det programmet! Vi hade iaf kul. Vi är bra på att kommentera och gnälla på allt och alla! Det är nog vår specialitet!

Nu ska det bli underbart att sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback