Åker till Samos på lördag!!

I måndags bokade jag och Johanna en resa lite spontant. På lördag åker vi till Samos. Känns konstigt att det är så snart... Men det ska bli jättehärligt att komma bort! Sola och bada, äta gott och utforska Samos. Jag har ju aldrig varit i Grekland heller, så det ska bli kul! En vecka i solen!!

Så igår var jag och inhandlade en ny bikini... Idag träffade jag Johanna på stan och då köpte jag en sommarklänning. Väldigt somrig och söt... Kanske för söt?! Jag vet inte. Ska fundera och se om jag behåller den.

Frågan är bara när jag ska hinna packa... Men det får lösa sig. Vi tar tåget till Arlanda på lördag vid 10-tiden. Flyget går sedan 15.10, så vi är inte framme förrän kl 20. Deras tid antar jag då : ) Så då hinner man inte med så mycket på kvällen! Ut och käka och sen till hotellet och sova så man är pigg och utvilad på söndagen kanske.

Vi valde en ospecificerad resa. Har aldrig åkt så förrut... Ska bli väldigt intressant att se vart vi hamnar.

Längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt at du ska ut och resa! Hoppas det blir en kanonvecka där du kan koppla av och hitta en massa styrka!!! Kram syster Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback