Helgen & alfapetkväll

Några ord om helgen kanske. Tillbringade den som sagt hos Emma i Örebro. På fredagen när jag kom dit tog vi det bara lugnt. Vi köpte hem mat, tittade på tv och var sådär fnittriga som bara vi kan vara. I lördags blev det shopping för hela slanten. Först ett stopp på Lager 157 och sen Mariebergs köpcentrum. Trevligt trevligt! På kvällen blev det tacos och Kvarteret Skatan. Åkte sedan hem vill elva-tiden på söndagen. Jättetrevlig helg med Emma!!

Ikväll har jag spelat alfapet och ätit American pizza med mina syskon. En trevlig kväll. Nu är jag väldigt trött. Snart dags för sängen här! Ska bli så skönt att sova... Imorgon slutar jag redan klockan 12 på jobbet med och därefter väntar 4 dagars ledigt. Underbart!

Skulle först jobba 1 - 2 timmar imorgon kväll, men jag sa faktiskt ifrån. Kändes inte som att det var värt det. Att sluta klockan 12 och sedan tillbaka till jobbet till klockan 17. Får inte så mycket för det som det är värt kan jag tycka. Duktigt av mig att säga nej!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tessi

ååh, skönt att sluta tidigt! haha, bara för att skryta slutar jag 10.15 ;P men måste ju in till klassrådet! men ändå..höhö.



SV: Ja, visst gör det! Måste ju spenda lite tid med dig också;) hihi

Lycka när jag gick in på H&M idag och den hängde där i vit! Men bara för det så fanns den inte i min strl...fanns i 36 men tycker att 34 satt bättre. kanske går att sy in eller om dem får in mera. hm...kanske ska ge det en funderare. Inte alls dyr ju, 149:- bara (A)



YAY! haha, jag vet inte riktigt. När har du tid att mysa?:D KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback