Infinite Arms

Det är dags för mig att sussa nu. Ett litet inlägg innan sängen...

Idag efter jobbet träffade jag Emma. Vi satte upp lite affischer, vi gnällde lite och vi tyckte lite synd om oss själva. Sen blev det pizza på min balkong i solen och lite mer gnäll och mycket skratt. Positiva klubben!!

Imorgon efter jobbet ska jag till syster Anna med familj : ) Ser jag verkligen fram emot!

Idag släpptes Band of horses nya skiva Infinite Arms... Den kom dock ut på Spotify redan igår! Tack för att du berättade : ) Har lyssnat en hel del redan och jag gillar verkligen skivan. Inte lika bra som förra skivan, men det är nästan omöjligt. Den har en speciell plats i mitt hjärta! 

Nu blir det som sagt sängen så jag är pigg imorgon. Sov inte särskilt bra alls natten som var så jag hoppas på bättre sömn i natt! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback