Långhelg!!

Nu blir det äntligen lite långhelg. Känns välbehövligt. Slutade klockan 12 idag och då blev det ett besök på ÖB och sen lite matshopping på Ekängen. När jag sedan kom hem kände jag att jag behövde ta en sväng till med affischerna jag sätter upp. Blev så kort runda sist eftersom regnet vräkte ner...

Innan jag begav mig ut ringde jag till Laboro för att boka en tid för färgning av ögonfransarna och brynplock. Hon som har hand om det var som vanligt inte där och han ville ge mig hennes nummer. Jag har dock redan hennes nummer och har ringt henne två gånger förrut och hon skulle ringa upp mig dagen därpå, men det gjorde hon aldrig. Han tyckte dock att man måste vara mer ihärdig och ligga på. Glöm det säger jag!! Vill man ha kunder eller inte liksom?!

Så på min affischerins-runda gick jag in på Carino Spa & Clinic och de hade en tid tjugo minuter senare. Jag är så himla nöjd. De var supertrevliga, stället var hur fint och fräscht som helst och hon var superduktig! Dit kommer jag helt klart gå fler gånger!! Så nu är mina bryn fina och fransarna har fått sig lite färg! Så skönt!

När jag kom hem sen slängde jag i en toning i håret som jag hade stod här hemma! Det blev inte bra, men det blev bättre. Måste gå till frisören så fort jag får pengar över till det.

Nu blir det sköna sängen! Natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul att färga fransar o bryn, det blir ju så fint!!! Skönat att du blev nöjd!!! Kram

Postat av: Tessi

Eller hur..vill dem ha kunder eller ej! vilken dålig kundservice! Härligt att du blev nöjd:D

SV: JA! haha, Jag är jättenöjd! :D Tack!:D

haha, vad bra:D hihi! vi får spika en dag! :) kram

2010-05-13 @ 16:24:28
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback