Min måndag

Den här dagen har gått hur fort som helst. En stor del av min arbetsdag har gått åt till att klippa gräs med den lilla åkgräsklipparen. Fick även äran att provklippa med den nya stooora klipparen! Det var lite skoj! Kändes ganska mesigt att hoppa på den lilla klipparen igen sen... Morgondagen ser nog ungefär likadan ut! Gräs gräs gräs.

När jag kom hem blev det matlagning och sen åt jag min middag på balkongen. Skönt! Sen la jag mig i baden-baden och vilade med Melissa Horn i ipoden. Nu har jag faktiskt tittat på intervjun med Victoria och Daniel. Det bara blev så. Till det åt jag en god fruktsallad med lite glass till. Nu väntar Svenska Hollywoodfruar och efter det blir det nog allt sängen.

Hoppas på en fin och solig dag imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback