Shopping

Jag skärpte till mig lite igår och gick ut en sväng. Det var välbehövligt. Gick en runda på stan... Gjorde två inköp, men blev billigt! Köpte en randig tröja med 3 /4 ärm på Gina Tricot. Den hade kostat 149 kr, men var nedsatt till 49 kr. Sen köpte jag en randig kortärmad tröja på Carlings. Jag hade lite pengar från ett presentkort kvar där så jag betalade endast 28 kr för den. Helt okej! Hade även tänkt att köpa en klocka jag tittat på, men det var så mycket folk där inne så jag orkade inte vänta. Kanske bra. Jag har ju faktiskt en nästan "ny" klocka som jag aldrig använder....

Igår kväll blev det sedan pizza och film.

Idag blev det en tripp till Vingåker factory outlet. Fanns mycket skit och en hel del bra. Köpte bara en adidas träningsjacka / tröja och lite nike-strumpor.

När jag kom hem tog jag en promenad till Ica Safiren och hämtade ut mitt nya modem. Hoppas det kommer fungera bättre!! Sen har jag lagat mat, skruvat ihop mitt nya balkongbord och tvättat lite. Lite har blivit gjort iaf....

Kommentarer
Postat av: Tessi

ska vi inte ha en myshelg snart? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback