Fix, trevligt sällskap och shopping

Jag får inte riktigt in nån rutid i mitt bloggande. Men vad gör väl det : ) Helgen har varit bra. Emma har varit hemma i helgen så i fredags, när jag slutade lunch, passade vi på att ses. Lika trevligt som alltid när vi ses! Önskar det vore oftare bara. Kvällen spenderade jag hemma med min godisskål tittandes på Idol.

Lördagen sen bjöd på lite hemmafix. Packade upp lite kartonger, gjorde lite mer plats för mig i badrumsskåpet och så. Framåt kvällen åkte vi ut till Hållsta och umgicks med Jonas föräldrar, Anna, Roger, barnen och Micke. Micke var hemma på en överaskningsvisit över helgen! Trevligt : ) Jag höll mig nykter och körde hem. För mig som föredrar cola var det inga problem!

Idag har vi varit ute och åkt lite. Vi tog en tur till Hälleforsnäs för att kika på Lager 157. Jag hittade en hel del fint. Köpte två par jeans... Ett par ljusblåa och ett par, tro det eller ej, röda. Jag fastnade för dem direkt, men tänkte att de nog verkligen inte är jag. Men sen kunde jag inte låta bli i alla fall. Köpte även en lång svart cardigan och två par leggins. Sen var Jonas så snäll att han köpte en superfin Levis-skjorta till mig. Känns som att det kommer bli en ny favorit!

På affären mitt emot köpte vi en vägghylla som kommer bli perfekt i hallen och även två nya prydnadskuddar till soffan och två löpare till matbordet. Det kommer bli bra det här.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter som den perfekta helgen! :) Tycker du gjorde rätt i som köpte dom röda jeansen om du tyckte om dom, hoppas du kommer använda dom också och inte låter dom ligga kvar i garderoben för att det inte är du ;)

Nyfiken på eran lägenhet förresten, hoppas det kommer upp bilder så småningom!

Kram!

Postat av: Helena

Läckert med röda jeans! Dem kommer vara snygga med typ svart topp eller en skjorta i svart, grå, vita nyanser! oj oj vad många idéer som poppar upp! Du kommer va assnygg i rött! Hoppas allt är bra? Puss!

2010-11-11 @ 12:36:38
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback