Gråvita skyar. Tandläkarväder.

Igår var det söndag och jag hade en trevlig sådan. Träffade Anna på stan klockan 12 och vi lunchade ihop, gick på stan och köpte present till pappa bland annat och sen promenerade vi tillsammans hem till mamma och pappa för att fira papsen på fars dag. Världens bästa pappa ska såklart firas. Vi köpte en förpackning med parfym, deo och rakgel från Replay. Luktade super-duper-gott. Sen fick han även ett helt gäng med lotter som vi hoppas han vinner på!

Kvällen spenderade jag sedan i soffan tittandes på mitt favoritprogram "Ensam mamma söker". Det är mysigt det. Lite söndagsromantik är aldrig fel.

Den här dagen har varit riktigt tråkig. Regnig, kall och ja.... allmänt trist. Efter jobbet fick jag och Jonas lite gjort iaf. Åkte iväg med en massa skräp och sen åkte vi förbi lägenheten och hämtade lite grejer. Fotade även lite möbler som ska säljas så nu har vi lagt ut en annons på blocket. Hoppas på snabbt resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback