Iphone 4

Jag kunde förresten inte låta bli längre. Har funderat på att köpa Iphone 4 nu hur länge som helst. Sen långt innan den kom ut. Men jag har inte kunnat bestämma mig. Sen bestämde jag mig för att vänta på den vita men då verkar man ju få vänta i en hel evighet. Nu har jag köpt den svarta i alla fall. Nytt nummer har jag också. Lite bökigt att byta när man haft samma i väldigt många år. Men men... Kommer nog ha det andra numret kvar i nån gammal telefon ett tag om det är nån jag glömmer att få med i nya ; )

Jag gillar den i alla fall. Mycket.


Kommentarer
Postat av: Ida

Oh, inte lite avis jag är! Men glad för din skull förstås! :)

Tack för att du bryr dig förresten, det värmer ska du veta! KRAAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback