Fina ord

Igår var jag med på borådsmöte. Det var ganska mycket gnäll men sen , mitt i all elände, säger en kvinna att "Karin ska ha en eloge för hon är så duktig". Jag tror nästan varenda människa i lokalen höll med och hade något snällt att tillägga. Helt plötsligt börjar alla applådera. Åhh vad pinsamt det var! Deras fina ord värmde i alla fall och klart jag blev glad. Det är ju alltid roligt att känna sig uppskattad. Efter alla fina ord, om just mig av oss alla fastighetsskötare, kände sig våran förvaltare skyldig att berätta för dem att jag faktiskt ska sluta... Eller i alla fall vara borta i 13 månader. De var lite kluvna för vad de skulle tycka om det.

Ryktet har tydligen gått för idag fick jag höra av flera personer som inte var på mötet att de tyckte det var tråkigt för deras skull, men roligt för mig såklart. Det känns lite vemodigt på så sätt... Jag kommer sakna dessa fina människor!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh så kul att få höra att man är uppskattad! :D Då blir man jätteglad och det känns som att inget kan stoppa en och få en på dåligt humör igen!



Kram

Postat av: Anna

Härligt med så fina ord!!! Kram

2010-10-13 @ 20:07:34
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Helena

Gud vad härligt att få höra att man gör ett bra jobb och är omtyckt av arbetskamraterna! SÅ glad för din skull att du ska få komma vidare och prova på nåt nytt :) Stolt över dig! Puss och kram!



Ps. Det finns en liten utmaning till dig på min blogg ;)

2010-10-14 @ 23:23:32
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback