Så galet trött!

Jag är så trött. Det är helt galet vad trött jag är. Jag borde packa lite inför helgen, men jag kan verkligen inte ta mig för att göra det. Åker till Örebro och hälsar på Emma imorgon. Ska bli trevligt! Vi ska ha en lugn och skön helg. På lördag blir det nog lite shopping på Marieberg. Åker hem på söndag förmiddag sen.

Jonas är i Göteborg nu och ska vara där hela helgen. Känns konstigt att han inte är hemma. Jag saknar honom redan. Hoppas jag kommer upp imorgon. Jag som brukar lita på att han får mig att kliva upp. Får se hur det går.

Ska se Lyxfällan ikväll klockan 21. Efter det får det bli lite packning och sen sängen! Imorgon tänkte jag vakna pigg och utvilad. Om man nu får välja.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det skoj i helgen o hälsa Emma!!! Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback