Vilken härlig lördag!

På förmiddagen idag var jag iväg på en mycket intressant grej. En mässa för kropp, själ och sinne. Jag var där med min kära syster Anna. Där fanns bland annat hälsoprodukter, smycken, keramik, massörer, healers och medium. Jag fullkomligt älskar sånt där... Som många säkert tycker är bluff och båg. Det får stå för dem.

Jag valde att bli spådd i tarotkort. Det var väldigt intressant och så himla träffande! Det fanns även aurafotografering på mässan och jag ångrar verkligen att jag inte testade. Glömde bort att jag eventuellt hade tänkt gå tillbaka dit. Vet inte så mycket om det men vore intressant att testa. Vi fikade musigt fika på mässan med och sen promenerade vi ner på stan. Kikade lite i affärer och sen kom vi på att vi var hungriga så då blev det lite mat med. Trevligt!

Jag gick sedan vidare på stan när Anna begav sig hemåt. Gjorde några inköp. Present till Tindra köpte jag. Hoppas hon gillar sakerna lika mycket som jag gör! : ) Köpte även två nya blommor på Interflora Fresh. En av dem var en superfin orkidé som nu står så fint här i vardagsrumsfönstret. En ny fin kruka till den blev det med!

Gick sedan hem till lägenheten och packade lite i väntan på Pappa och Magnus som skulle hjälpa mig köra lite kartonger till Jonas. Eller hem till oss kanske man kan säga nu! : ) Så nu ikväll har jag pysslat en massa här... Man börjar ana att jag kanske bor här litegrand. Än så länge är det dock bara köksgrejerna, hälfen av mina kläder, mina blommor och några fönsterlampor som är uppackade. och på plats. Tycker jag hunnit ganska mycket ändå, men man blir ju så ivrig. Jag vill få ordning NU. Helst igår.

Ska nog krypa ner i sängen nu och vänta på att min älskling kommer hem från bröllopsfesten! Ska bli så skönt att sova när man hållit igång hela dagen! Natti : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback