Min fredag

Nu är det snart dags för sängen här. Känns som det har varit en lång dag. Brukar kännas så när man slutat tidigt... Man hinner så mycket mer än när man slutar fyra.

Jag begav mig ju ner på stan för att gå och kika en liten sväng. Kom på att jag ju kunde chansa och se om jag kunde få en klipptid och sån tur hade jag faktiskt. Tog ett lite billigare ställe den här gången, men som jag ändå hört en hel del positivt om. Skulle bara klippa topparna så hur fel kan det bli?! Eller ja, det vet väl jag om någon att det kan bli helt galet... Men det blev det inte den här gången : ) Nu ska jag försöka komma ihåg att boka en klipp- och färgningstid snart tills det är dags igen och då blir det där jag klippte mig gången innan för hon var duktig hon!

Gick en sväng på stan med, men inga inköp. Det berodde ärligt talat på att jag var för lat för att prova några kläder. Kanske går en sväng imorgon med, vad vet jag.

Till kvällen hade jag och Therese under dagen pratat lite om att gå på bio, men vi upptäckte att filmen vi ville se inte började i Eskilstuna idag. Så kom vi på ett annat alternativ på film, men den gick inte just idag... Av någon skum anledning. Så vi struntade i biobesöket och ordnade lite filmmys här hemma istället. Vi köpte hem lite god mat från Spicy Hot som vi mumsade på, en stor påse godis och två filmer. Den första vi såg, Old dogs, var riktigt rolig. Den andra, Love happens, var väl helt okej. Lite småseg bara. Tack för en trevlig kväll Therese!!

Nu måste jag tyvärr bädda sängen innan jag går och lägger mig... Inte så lockande, men skönt sen när jag får krypa ner i den nybäddade sängen. Tror dock det kommer kännas väldigt ensamt... Eller nej, jag vet!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback