Jobbfunderingar

Ibland längtar jag verkligen tillbaka till mitt gamla jobb. Inte just arbetsuppgifterna. Men alla gulliga hyresgäster. Idag var en av "mina" hyresgäster inne på nya jobbet. Så roligt att se hur glada de blev över att se mig. Saknar att träffa på dem nästan varje dag och småprata lite. Måste verkligen gå och hälsa på dem alla snart!!!

Jag läste även igenom en massa kommentarer från hyresgästenkäten som gjorts och där nämndes mitt namn tillsammans med fina ord. Men ja, jag trivs ju bra där jag är nu. Vissa dagar leker livet och jag trivs som fisken i vattnet. Andra dagar känns allt bara superläsigt och som att jag aldrig kommer lära mig allt som jag måste få in i huvudet. Då vill jag bara tillbaka till trygga livet i Brunnsbacken!!

Nu ska jag sluta tänka på jobb och se lite på tv!

Kommentarer
Postat av: Ida

Va kul att få bekräftelse på att man gör ett bra jobb, duktig du är!

Och det där med superläskigt känner jag igen, men tänk så skönt det är när man faktiskt har lärt sig en ny sak och känner att man klarar av det! Kämpa på :)



KRAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback