Ensam hemma...

Imorse tog Jonas sin packning och drog! Som tur är kommer han tillbaka... Skidsemester på gång. Jag är inte det minsta avundsjuk på skidåkandet och snön. Dock är jag väldigt avundsjuk på att han har semester och jag ska jobba. En hel vecka utan min fina sambo. Känns faktiskt redan konstigt att vara här själv...

Jag har i alla fall haft en bra dag idag med Anna och Tindra. De hämtade upp mig imorse och så åkte vi till Tuna Park. Strosade runt där, fikade och hade det trevligt! När vi var klara där följde de med hit en sväng.

Nu har jag just tagit en varm dusch... Var så sugen på ett bad, men då vi inte har nåt badkar så kan det ju bli lite svårt! Hade tänkt och plocka lite ordning här hemma, men det går inte sådär jättebra måste jag säga. Jag fastnade lite här.

Tittar på senaste Lasse dvd:n nu för tredje gången idag. Den är grym!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback