Min söndag

Idag blev det ett besök på Hedlandet med Anna och Tindra. Har aldrig varit där förrut vad jag kan minnas. De hade en hel del fina heminredningsgrejer. Blev dock inte så många inköp... Två kökshanddukar, en skål det stod fredagsmys på och servetter. Alltid något.

Sen har jag tvättat och grejat lite här hemma. Gjorde kycklingsallad till kvällsmat och efter maten har jag mest slöat här i soffan. Jag såg såklart Solsidan. Det är så himla bra att det inte finns ord för det. Jag önskar att jag var lite mer som Mia Skäringer ibland. Känns som att hon verkligen är sig själv i serien... Som man har läst om henne i hennes bok och så. Hon är fan min idol!!

Börjar längta efter sängen nu... Ska hålla mig vaken en stund till, men sova ska bli riktigt skönt sen. Jobbardag imorgon ju. Då måste man ju vara pigg och glad! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback